Fejl, misbrug og annullering af ordrer
Vi vil annullere en ordre, hvis der er begrundet mistanke om betalingsmisbrug. Alle sådanne bestillinger vil blive meldt til politiet.
Hos Sleeptime.dk bestræber vi os på, at de informationer, som står på hjemmesiden og på ordrebekræftelsen, altid er korrekte. Dog kan der ske fejl i form af tastefejl og systemmæssige fejl. I sådanne tilfælde beder vi dig have forståelse for, at vi må annullere ordren.
Forudbestillinger
Populære varer bliver lagt på shoppen til forudbestilling og kan findes i kategorien 'Nyheder'. Vælger du at lægge en forudbestilling, hæver vi ikke dine penge, før varen er afsendt. Bestiller du flere varer samlet, bliver de først sendt, når alle varer er på lager. Ønsker du varerne sendt med det samme, anbefaler vi, at du placerer to separate ordrer.
I enkelte tilfælde (oftest i samråd med dig) vælger vi at dellevere din ordre.
Fortrydelse af køb og returnering
Fortrydelsesfrist
Ifølge forbrugeraftaleloven har du 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsen af varen. Varer købt på Sleeptime.dk er dog omfattet af en forbedret fortrydelsesret, sådan at du inden for 30 dage efter modtagelsen af varen kan fortryde dit køb.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Består varen af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 30 dage efter den dag, du får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse.
Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (kontakt@sleeptime.dk) eller ved at benytte fortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Ikke afhentede pakker
Hvis du ikke afhenter din bestilling hos en GLS pakkeshop indenfor afhentningsfristens udløb, modtager vi pakken retur. I sådanne tilfælde opkræver vi en returfragtpris, afhængig af vægten på din pakke, svarende til prisen for forsendelse til privat adresse, hvilket vi fratrækker dit returbeløb. Ønsker du at købe varen igen skal du lave en ny bestilling. Samme vilkår gælder, hvis du har indtastet forkert leveringsadresse på din bestilling.